.
.
Home » » AKIBAT ONANI DAPAT ANAK DENGAN JIN

AKIBAT ONANI DAPAT ANAK DENGAN JIN

AKIBAT ONANI DAPAT ANAK DENGAN JIN


Dengan nama Allah yang Maha Benar yang ku cintai, Rabb yang Maha Agung meliputi segalanya, yang Maha Penyayang kepada sekelian hamba makhluk, yang Maha Pemberi Rahmat dengan mengutuskan rasul-NYA Hadhrat Junjungan Nabi Muhammad SAW yang kerananya sampailah Rahmat kesekelian alam berserta pula dengan Syafaat Baginda SAW.

Cerita yang nak saya kongsikan pada kali ini ialah keburukan dari onani (melancap) bukan dari segi kesihatannya tapi dari sudut alam ghaibnya. Sebenarnya maklumat ini saya dapat lebih kurang 3 tahun lalu. Ketika itu saya sering berinteraksi dengan jin yang katanya bernama AZAN yang mengaku sebagai jin islam. Untuk berinteraksi dengannya, disuruhnya saya membacakan Surah Al-Jin dan menghadiahkan Fatihah kepadanya sebelum dipanggil.

anak-anak jin Menurut cerita atau maklumat yang diberikan jin bernama Azan ini, katanya orang-orang yang sering melakukan onani walau dimana pun perlakuan itu dilakukan, ketika menitisnya air mani dari si pelaku maka akan ditadah oleh jin-jin betina. Lalu akan disenyawakan benih manusia tadi dengan jin betina sehingga menghasilkan zuriat. Saya bertanya juga pada jin Azan ni untuk apa mereka berbuat demikian, tak cukup ke jin jantan yang ada?. Namun jawapan dari Azan membuatkan saya termanggu sejenak memikirkan kebenarannya.

Katanya dengan menggunakan benih dari manusia pelaku onani disenyawakan dengan benih jin betina akan melahirkan zuriat jin yang benar-benar memahami naluri dan tabiat manusia. Zuriat-zuriat yang lahir itu lebih memahami kekuatan dan kelemahan manusia kerana mereka juga dari benih manusia. Malah menurut Azan lagi, anak-anak hasil dari percampuran benih inilah yang akan mengikat manusia selamanya dengan mereka sehingga diheret ke neraka kelak.

Kata Azan kepada saya,

“Wahai ahli bai’at (gelaran Azan kepada saya), cubalah saudara bayangkan jika seorang manusia sewaktu usia remajanya mungkin dari usia 16 tahun sudah melakukan onani hinggalah mencapai usia 20 tahun.  
Jika mereka melakukan seminggu 2 kali berarti sebulan 8 kali dan jika dihitung setahun sudah 96 kali dan dihitung selama 4 tahun berarti 384 kali. Dan setiap kali itu pula benih mereka disenyawakan dengan jin betina maka telah menghasilkan seramai 384 zuriat. Kesemua zuriat ini akan menuntut kepada si pelaku onani tadi di Masyar sebagai anak-anak kepada si pelaku onani tadi.”  
Bagi saya ini perkara aib, tak perlulah saya jelaskan kepadanya. Selepas menghantar juruurus jenazah wanita, saya balik ke kawasan perkuburan tersebut. Hajatnya untuk sama-sama mengebumikan jenazah berkenaan, namun apaliba tiba di kuburnya, saya tengok ia sudah dikebumikan. “Tak apalah ustaz. Saya dah kebumikan. Dah selesai,” kata penggali kubur tersebut. “Alhamdulillah. Tak apalah, saya balik dulu.”
 



“Akibat dari tuntutan anak-anak tadi maka si bapa yakni pelaku onani yang ‘mendermakan’ benihnya kepada jin pasti akan tertanggung atau dipertanggungja wabkan atas setiap dosa-dosa yang dilakukan oleh ‘anak-anak campur’ tadi. ‘Anak-anak campur’ ini pula dijadikan tentera-tentera syaitan untuk menggoda manusia kerana meraka lebih mengetahui kelemahan-kelemahan manusia kerana meraka juga dari benih-benih manusia” terang Azan lagi.
 


 Dengan penjelasan inilah yang membuatkan saya termanggu-manggu memikirkan hal orang-orang yang melakukan onani sewaktu di Masyar Allah nanti apabila dengan tiba-tiba didatangi makhluk-makhluk hodoh bertanduk mungkin berekor memegang kaki dan lutut mereka mengaku sebagai anak dan menuntut diselamatkan dari neraka. Jika si pelaku tadi insaf dan melakukan banyak amalan adakah cukup untuk menampung dosa-dosa ‘anak luar nikah’ dengan bangsa jin yang dijadikan sebagai tentera penggoda manusia ini?.

Saya tidaklah menyuruh mempercayai cerita ini bulat-bulat apatah lagi maklumatnya diperolehi dari bangsa jin tapi boleh juga dipikirkan kemungkinannya. Jika hal ini benar bagaimana keadaan kita di Masyar Allah kelak? Sudah siapkah kita menerima kesan dari perbuatan kita? Bukankah lebih baik jika hentikan perbuatan onani yang jelas bertentangan dengan syariat agama. Mudahan cerita dan maklumat ini dapat memberi sedikit kesedaran dan pengajaran kepada kita terutama si pelaku onani. Mungkin juga kita boleh meyampaikan dan berkongsi maklumat dari cerita ini kepada anak-anak remaja kita agar menghindari perbuatan onani yang terkutuk ini.

Firman Allah :

“Tiap-tiap diri terikat, tidak terlepas daripada (balasan buruk bagi amal jahat) yang dikerjakannya” (Al-Muddaththir: 38) “Dan peliharalah diri kamu dari huru-hara hari (kiamat) yang padanya kamu akan dikembalikan kepada Allah. Kemudian akan disempurnakan balasan tiap-tiap seorang menurut apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak dikurangkan balasannya sedikitpun” (Al-Baqara: 281) WalLahHu Ta’alaa A’lam...
 


Oleh : ‘Abdu Dha’if Faqir Haqir

28 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf ada kesalahan,,

      sipp.. perkongsian yang sangat bermanfaat, semoga banyak kawan yang membaca artikel ini,, saya harap anda dapat mengoptimasi halaman ini agar dpat lebih mudah ditemukan di penelusuran google dengan kata kunci utama yaitu "onani", "hukum onani", dan "hukum onani menurut islam" dsb.

      Delete
    2. Terimakasih sekali atas info yang telah anda berikan kak, kami jadi semakin luas pengetahuannya berkat informasi yang anda berikan.
      Kunjungan balik ya : alat bantu sex

      Delete
    3. Terimakasih sekali atas info yang telah anda berikan kak, kami jadi semakin luas pengetahuannya berkat informasi yang anda berikan.
      Kunjungan balik ya : alat bantu sex

      Delete
    4. Cerita diatas selain tak punya dasar ilmiah juga ngga ada dasar dalil agamanya. Soal onani dilarang tak ada hubungannya dengan Jin. kalau mau bahas pelarangan onani ngga usah dihubungkan dgn Jin kayak anak kecil saja.

      Delete
  2. saya tidak setuju dengan penyataan jin bernama azan tersebut.setahu saya jin dengan manusia jika kalau dapat bersetubuh pun tidak akan mampu melahirkan anak.sebab
    1-jin perempuantidak mengandung,jin lelaki tidak ada sperma
    2-jin tu api/panas
    3-jin tu senang merasuk,kalau betul dan banyak jin merogol manusia dan bersetubuh dengan manusia sudah banyak kacukan jin dan manusia.

    ReplyDelete
  3. Jangan suka mereka cerita.. ini semua karut.. hanya org yg tak baca Al-quran jer berani dan percaya dfn cerita ni.. admin kena paham dari sudut biologi dan rohaniahnya.. jangan membabibuta membuat cerita2 palsu begini.. cahaya dan tanah tidak boleh sebati.. Al-Quran juga menceritakan perihal jin.

    ReplyDelete
  4. 1st time dengar ni..tak pernah tahu ada Nas/dalil yang mampu mengesahkan cerita ni..

    ReplyDelete
  5. Kesimpulannya,Onani tdak baik utk kesihatan dan ditegah dlm agama..itu la point yg nk d'sampaikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rilek brader....moral of da stori..MELANCAP tu sodapppp... DOSA lu tanggung laa sendiri Dol !!

      Delete
  6. jgn mereka criter yg x pasti kesahihannyer xpasal2 dpt dosa senang crita onani tu tidak bagus untk kesihatan dan mengundang bnyak keburukn...k

    ReplyDelete
  7. Sumber hadith atau Al-quran ada??.... Jangan kita menyampaikan benda yang tiada sumber yang kukuh...mengenai percampuran benih manusia dan jin?

    ReplyDelete
  8. Walaupun point pentingnya hendak menyatakan keburukan beronani, tetapi boleh sahaja menerangkannya dari sudut kesihatan atau ilmu kedoktoran sebagai contoh. Tidak perlu dikaitkan dengan perkara-perkara ghaib dan agama apatah lagi tiada nas-nas samada dari al-Quran dan al-Hadis yang menyebutnya secara jelas.Dibimbangi membawa kepada pemahaman bida'ah yang sesat. Sekiranya pun benar jin yang didakwa tersebut (azan) menyatakan hal tersebut, masih ada kemungkinan besar lagi itu adalah salah satu strateginya untuk menyesatkan manusia dengan kefahaman yang serong. Berhati-hatilah wahai sahabat, hal-hal agama ini sumbernya dari al-Quran dan hadis yang sahih, bukan dari sumber-sumber yang masih boleh diragukan lagi kesahihannya.

    ReplyDelete
  9. Melalut betul lah mamat nie..ko nie kalo nak wat baik pun agak2 r..ni ko layan stim jin plak..adoii..yg ko gi kwn ngan jin ni dah xde manusia ke lagi nak kawan ngan ko..ni ade toyol kesunyian kat taiping...

    ReplyDelete
  10. rahsia alam ghaib itu luas dan sukar difahami.....

    ReplyDelete
  11. Sbb Ap leLaKi meLancaP .. SBb PereMpuan la seLalu post pic sexy

    ReplyDelete
  12. Larangan Mempercayai Tukang Tilik
    Hadith :
    Dari Aisyah r.a katanya:.”Ramai orang bertanya kepada Rasulullah SAW tentang kerja-kerja yang dilakukan oleh tukang tenung. Jawab baginda:”Mereka itu tidak benar.” Mereka bertanya lagi:” Kadang-kadang apa yang mereka katakan itu memang benar terjadi. Bagaimana itu?” Jawab Rasulullah SAW, “Ucapan yang benar (dari langit) terdengar oleh bangsa jin lalu dibisikkan ke telinga tukang-tukang tenung seperti ayam betina. Dan mereka tokok tambahkan dengan seratus pembohongan, bahkan lebih.”

    (Muslim)

    ReplyDelete
  13. Astagfirullah aladzim..
    Masalah onani itu benar, tidak baik.
    Dan masalah azan itu sy sependapat dgn teman2 yang lain sebaiknya kita selalu berpegang teguh dengan alquran... karena kita tidak boleh menanggapi bangsa jin 100%..

    ReplyDelete
  14. Ada yg ingin saya tanyakan bagaimana kah dengan nabi sulaiman yang menikah dengan ratu balqis yg dari alam jin? Apakah berarti benar bisa ada hubungan suami istri antara manusia dengan jin, baik yg disadari maupun tidak manusia sadari..

    ReplyDelete
  15. mengarut la cerita ini.sepatutnya anda bilang jer dakwah langsung ama orang yg suka onani adalah larangan dan onani di larang tak payah buat cerita mengarut sama juga saudara bersuci wudhu tapi pakai air kencing boleh suci ker.bersyuar ada cara yg baik dan jujur kenapa mesti pilih yg bohong sesama umat.tak ade dalam hadist atau pun ayat yg menyebutkan sel sperma manusia dan jin bisa jadikan anak karena beda kodrat.tentu Allah lebih mengetahuinya dari pada anda yg sok tau tapi salah pemahaman.heeee plajari betul betul Ilmu goib nya dasari dengan kitab kitab agama

    ReplyDelete
  16. keren artikelnya gan
    kunjungi juga ya gan dengan web kebanggan kami poker online indonesia http://www.betdanwin.com/

    ReplyDelete
  17. Yuk Gabung Di Indomonopoly http://bit.ly/2c8G2QW
    Tersedia Bonus Promo Menarik
    - Cash back 10% dari nilai kekalahan(setiap minggunya)
    - Komisi referral 50% (syarat ketentuan berlaku)

    Untuk Keterangan Lebih Lanjut Silahkan Hubungi Live Chat Kami
    - Web : indomonopoly http://bit.ly/2c8G2QW
    - Facebook : http://bit.ly/2ckBw1t
    - BBM Pin : 5649B320
    - Line : hermilyrostan

    ReplyDelete
  18. Iya sebaiknya kita berpegang teguh pada Al-Quran, dan menjauhi segala apa yang di larang oleh Allah.swt . Jika setiap kali sperma keluar akibat onani lalu jin betina mewadahnya, berarti pada saat setiap laki-laki tertidur dan mimpi basah pun juga akan di wadahnya?, karena sperma keluar dari tubuh manusia.

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum wrb salam persaudaraan,perkenalkan saya Sri Wulandari asal jambi,maaf sebelumnya saya hanya mau berbagi pengalaman kepada saudara(i) yang sedang dalam masalah apapun,sebelumnya saya mau bercerita sedikit tentang masalah saya,dulu saya hanya penjual campuran yang bermodalkan hutang di Bank BRI,saya seorang janda dua anak penghasilan hanya bisa dipakai untuk makan anak saya putus sekolah dikarenakan tidk ada biaya,saya sempat stres dan putus asa menjalani hidup tapi tiap kali saya lihat anak saya,saya selalu semangat.saya tidak lupa berdoa dan minta petunjuk kepada yang maha kuasa,tampa sengaja saya buka internet dan tidak sengaja saya mendapat nomor tlpon Aki Sulaiman,awalnya saya Cuma iseng2 menghubungi Aki saya dikasi solusi tapi awalnya saya sangat ragu tapi saya coba jalani apa yang beliau katakan dengan bermodalkan bismillah saya ikut saran Aki Sulaiman saya di ritualkan dana gaib selama 3 malam ritual,setelah rituialnya selesai,subahanallah dana sebesar 2M ada di dalam rekening saya.alhamdulillah sekarang saya bersyukur hutang di Bank lunas dan saya punya toko elektronik yang bisa dibilang besar dan anak saya juga lanjut sekolah,sumpah demi Allah ini nyata tampa karangan apapun,bagi teman2 yang mau berhubungan dengan Aki Sulaiman silahkan hub 085216479327 insya Allah beliau akan berikan solusi apapun masalah anda mudah2han pengalaman saya bisa menginspirasi kalian semua,Assalamualaikum wrb.JIKA BERMINAT SILAHKAN HUB AKI SULAIMAN 085-216-479-327,TAMPA TUMBAL,TIDAK ADA RESIKO APAPUN(AMAN) .

    ReplyDelete