.
.
Home » » Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram

Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram


Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram : Susulan kenyataan sebuah artikel yang mempertikaikan hak Aaron Aziz untuk mengarah filem, beliau telah mengamuk di akaun Instagramnya dengan satu kenyataan balas yang bernada agak tegas dan kecewa. Inilah kenyataan marah dan luahan Aaron Aziz semalam.

 
 xlupadotcom1215 Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram
Aaron+Aziz+mengamuk Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram
 
g5uc7 Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram
Bersama dengan kenyataan balas Aaron itu, dia turut memuat-naik sekeping gambar yang menunjukkan resit pendaftarannya sebagai ahli FDAM melalui Kementerian Dalam Negeri (KDN).
 
resit+pendaftaran Punca Aaron Aziz Mengamuk Di Instagram
 
 
6 Cara Kurangkan Marah Ketika Marah!
1. Perlahankan radio atau TV@lebih baik terus tutup.
-haaa, sebenarnya bila kita marah bunyi bising disekeliling kita akan menambahkan lagi marah!!! bila elle marah dan radio terpasang, elle cepat tutup radio/TV!!! sebabnya, hati elle tengah panas dan JANGAN TAMBAHKAN KEPANASAN itu… BAHAYA…

2. Letakkan semua barang yang anda pegang!!! dan biarkan tangan kosong…
-ramai orang bila marah akan terasa nak naik tangan!!! tapi lebih teruk bila seseorang memegang barang yang keras dan mungkin berbahaya(macam kes artis seorang tu!!! TERUK KAN???)… jadi letak cepat2!!! TERUTAMA JIKA anda seorang panas baran…

3. Jika berada didapur, kalau boleh terus pergi ke ruang tamu!!!
-ini yang agak bahaya, orang marah SYAITAN akan kuasai badan(hasut untuk anda buat dosa besar seperti membunuh atau memukul orang yang tak bersalah…) Jadi dapur banyak barang berbahaya, segera ke tempat selamat dalam rumah anda!!!
-takut2 anda memegang pisau!!!
INGAT: PEGANG PISAU tak mengurangkan rasa marah anda!!!
 4. Kunci mulut dan kalau boleh badan anda!!!
-maksud disini elle bukan suruh anda mangga(LOCK) badan anda tapi mendiamkan diri!!! jika dua2 pihak sedang marah dan dua2 menjerit dan memaki hamun ia akan MENAMBAHKAN kemarahan bukan kurangkan!!! jika berdiam, perkara ini tidak akan berlarutan sehingga tiba sesi ungkit-mengungkit!!!

5. Tarik nafas dalam2 dan leebih baik mandi atau basahkan kepala.
-ini antara cara yang terbaik!!! lebih elok jika anda mengambil wuduk… itu lebih afdal!!! MEMANG DIJAMIN air membantu mengurangkan rasa marah!!!

6. Jika marah memuncak ke Gunung Everest!!! fikirkan masa depan anda…
-marah yang memuncak merupakan kejayaan bagi SYAITAN. jadi mulalah timbul kes cerai, putus kawan, MEMBUNUH dan macam2 perkara yang kita tidak jangka!!!



sumber : http://busuk.org/ping/view/523159

0 comments:

Post a Comment